hola - Reisverslag uit Calella, Spanje van Jerica Roza - WaarBenJij.nu hola - Reisverslag uit Calella, Spanje van Jerica Roza - WaarBenJij.nu

hola

Door: jerica

Blijf op de hoogte en volg Jerica

24 Januari 2012 | Spanje, Calella

hola,

hier ben ik weer, de 1e 2 werkdagen zitter erop, het is super heel aardige collega's en ze doen allemaal der best om je zoveel mogelijk thuis te laten voeln. wat ik wel vervelend vind is de taalbariere. voor een gewone sterveling als mij is het zo moeilijk om van het engels, naar nederlands naar duits naar spaans te schakelen. daarom zijn al mijn aantekening half engels duit spaans (terwijl ik nog niet eens spaans kan) mijn collega's kunnen ook niet zo heel goed engels dus de uitleg die wordt gegevenn is moeilijk te begrijpen. ik heb wel het geluk dat spanjaarden heel veel met hun handen praten dus ik begrijp ze wel.

we zitten nog steeds in het hotel, wwe hebben ons er maar bij neeergelegd dat we nog steeds niet in het appartement zitten hoe bozer je wordt hoe langzamer ze gaan werken. het intereseert ze ook niets maar ja.

ik begin al wel aan de spaanse cultuur te wennen: stevige lunch, licht dinner en uiteraard elke middag een siesta (a)

nou verder heb ik geen nieuws of wat dan ook en ik denk ook niet dat jullie op een heel lang onzin verhaal zitten tee wachten.:p

Adios
Jerica

  • 25 Januari 2012 - 16:46

    Ria En Leen:

    Hoi jerica, de kop is eraf. 1 week voorbij.
    Ja wel lastig die taal bariërre. Een siesta, lekker he. Fijn dat het werk en collega's goed bevalt. Wij hebben van de week weer auto ruiten moeten krabben. Hoe gaat het met je ouders. Moet ik skype iedere avond activeren of werkt het automatisch als jij belt. We gaan van de week de vakantie bespreken voor Turkye, Side met jeffrey. Groetjes en succes van ons

  • 26 Januari 2012 - 13:04

    Ria Broos:

    Hoi Jerica, leuk hoor om iedere x te lezen hoe het met je gaat, en wat je allemaal doet.
    Gewoon zelf ook je handen en voeten goed gebruiken joh...dan snappen ze jou ook best wel haha.
    Groetjes uit het natte Woerkum!

  • 27 Januari 2012 - 13:41

    Jerica Roza:

    Hola, wat leuk dat jullie mijn verslagen ook echt lezen. :) haha ja ik gebruik ook mijn handen en voeten en beetje engels er door en dan komt het allemaal goed.
    hahaha dat probleem van ruiten krabben heb ik hier niet hoor :p ten 1e heb ik geen auto en ten 2e vriest het niet :p haha nee je moet jezelf iedere keer aanmelden en afmelden als je op skype komt of weggat dan zie ik dat jij er bent en dat ik je kan bellen. oow naar turkije? lekker zeg in september of zo?
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Calella

Calella

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2012

Nog een paar weekjes

13 April 2012

jaaa internet

22 Maart 2012

eindelijk

02 Maart 2012

We love Spain

15 Februari 2012

hehe eindelijk
Jerica

Actief sinds 02 Jan. 2012
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 9761

Voorgaande reizen:

18 Januari 2012 - 07 Juni 2012

Calella

Landen bezocht: