eindelijk - Reisverslag uit Calella, Spanje van Jerica Roza - WaarBenJij.nu eindelijk - Reisverslag uit Calella, Spanje van Jerica Roza - WaarBenJij.nu

eindelijk

Door: jerica

Blijf op de hoogte en volg Jerica

22 Maart 2012 | Spanje, Calella

hallo,

het is al lang geleden dat ik wat heb geplaatst dus het is hoogtijd dat ik weer eens iets plaats. Op dit moment hebben we een beetje raar internet het ene moment wel en het andere moment niet. Ik had gister en heb vandaag vrij jammer genoeg zijn het 2 dagen met regen en storm :( maar daar zetten wij ons wel weer over heen :p hahha
We hebben van onze huisgenootjes gehoord dat er over 2 dagen een nieuw Pools meisje bijkommt wij zijn hier nog steeds neit officieel over geinformeerd... Voor de rest gaat het allemaal heel goed we zitten nu ongeveer op de helft :D en over 10 dagen komen me moeder danny en henrieke :D kan niet wachten dat ze dan eindelijk zien hoe en waar ik nu leef. Vanavond gaan we lekker Hollands eten in een Engels/Nederlands eetcafe :D en nu ga ik lekker heel de middag gtst kijken :D hahahaha
nou spreek jullie snel weer!

dikke kus en veel liefs!