Hola guapa's y guapo's - Reisverslag uit Calella, Spanje van Jerica Roza - WaarBenJij.nu Hola guapa's y guapo's - Reisverslag uit Calella, Spanje van Jerica Roza - WaarBenJij.nu

Hola guapa's y guapo's

Door: jerica

Blijf op de hoogte en volg Jerica

30 Januari 2012 | Spanje, Calella

Hier ben ik weer,

Het wordt een beetje eentonig maar ik heb het nog steeds hartstikke naar mijn zin en het wordt met de dag leuker.:D Ik vindt het nog zo steeds zo bijzonder hoe iedereen zijn best doet om je zoveel mogelijk thuis te laten voelen. Het leukste aan Spanje vind ik dat er totaal geen stress is. Als er een groot probleem gaande is is het no problem no stress everythings gonna be alright don't worry be happy enzovoort :D nou geloof me daar kan ik wel aan wennen.

Ik ben zo blij dat ik pasta lus anders was ik al omgekomen van de honger hahaha :p dus jullie kunnen wel raden wat ik hier iedere dag eet. PATAT hahah en pasta oke. maar om mijn ongezonde eetgedrag te compenseren eet ik heel heel veel fruit.

Donderdag hopen we in ons huis te kunnen dan zijn we alledrie vrij en hebben we ruim de tijd om de kamers in te richten en om te shoppen. wat lijkt het me heerlijk om niet dag in dag uit in het hotel te zijn (ondanks alle gezelligheid)

Ik hoorde dat het in Nederland sneeuwde, haha ik kan het me niet voorstellen wij vinden het hier nu al koud (10 graden) dus wat zou ik dan wel niet van Nederland moeten vinden.

De volgende keer dat ik weeer wat van me laat horen is het dus hopelijk van uit ons huis, eigenlijk moeten we nog even een leuke naam voor ons huis gaan bedenken, pasta paradise lijkt me wel wat :p


Adios
Jerica

  • 31 Januari 2012 - 10:18

    Jenny:

    oai joh verekte Spanjaard je krijgt al aardig wa kapsones
    wacht maar het gaat bij jullie ook wel vriezen dan piep je wel anders pastaboer.wij eten lekker erwertensoep,zuurkoolstamp met worst,boerenkool met worst ,lekkere spruitjes en noem maar op en op woensadag een LEKKER FRIKANDEL en af en toe naar de MAC in Vuren

  • 01 Februari 2012 - 19:25

    Jerica Roza:

    hahah raad eeens wat ik vandaag op heb een Frikandel (we vroegen om iets gezonds) hahah ja van de week wordt het -5 hier :( maar ja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Calella

Calella

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2012

Nog een paar weekjes

13 April 2012

jaaa internet

22 Maart 2012

eindelijk

02 Maart 2012

We love Spain

15 Februari 2012

hehe eindelijk
Jerica

Actief sinds 02 Jan. 2012
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 9741

Voorgaande reizen:

18 Januari 2012 - 07 Juni 2012

Calella

Landen bezocht: