Chickas de praktika - Reisverslag uit Calella, Spanje van Jerica Roza - WaarBenJij.nu Chickas de praktika - Reisverslag uit Calella, Spanje van Jerica Roza - WaarBenJij.nu

Chickas de praktika

Door: jerica

Blijf op de hoogte en volg Jerica

21 Januari 2012 | Spanje, Calella

Hola,

Hier weer een verslag :D Het is hier echt super,het weer is oke niet te warm en niet te koud iedereen is heel aardig en doet alles voor ons :) we leren elke dag weer een spaans woordje dus dat gaat ook de goede kant op.

We zitten nog in het hotel maar we hopen vandaag of morgen naar ons appartement te kunnen, maar ja dat ligt aan de Spaanse mentaliteit en wij vinden de Spaanse mentaliteit heerlijk (alles komt wel goed doe relaxed)

Donderdag hebben we geshopt in een mega groot winkelcentrum waar in elke winkel 70% korting was heerlijk, gister zijn we naar Barca en daar hebben we heel de da gde toerist uitgehangen (denk aan 5 uur in een hopper zitten en alle mooie en belangrijke dingen bekijken) wat is Barcalona toch een super mooie stad.

Maandag gaan we beginnen met onze stage omdat zondag te druk is. Zo leuk we worden de chickas de practika genoemd en iedreen kent ons al.

we hebben er super veel zin in en het wordt geweldig!

Adios

Jerica

• 21 Januari 2012 - 22:00

Ria En Leen:

Hai jerica, super die foto''s je geniet er echt van. succes met starten van je werkzaamheden. Kitty was ook hier en heeft ze ook bekeken. groetjes van ons

• 22 Januari 2012 - 15:02

Jerica:

hoi ria en leen, ja we zijn enorm aan het genieten, morgen beginnen we met werken. haha leuk van de foto's