2 days left - Reisverslag uit Brakel, Nederland van Jerica Roza - WaarBenJij.nu 2 days left - Reisverslag uit Brakel, Nederland van Jerica Roza - WaarBenJij.nu

2 days left

Door: jerica

Blijf op de hoogte en volg Jerica

16 Januari 2012 | Nederland, Brakel

Hola,

Ja het is bijna zover over 2 nachtjes slapen vlieg ik naar Calella, om daar te gaan winkelen, zonnen, zwemmen, genieten en ow ja we moeten ook nog werken. (A)

Woensdag landen we op Barcelona en van daaruit gaan we naar Calella. We zijn tot 22 januari nog vrij en dan gaan we hard aan het werk! Ik had niet verwacht dat het zo moeilijk zou zijn om mijn koffer in te pakken, ik blijf het maar uitstellen en ja van uitstel komt afstel, ik ben dus bang dat ik morgennacht nog flink aan het stressen ben om mijn koffer ingepakt te krijgen!

Maar ik geloof erin dat het allemaal goed gaat komen! Ik heb er enorm veel zin in. Ik hoop dat ik in Calella aan fatsoenlijk internet kan komen zodat ik jullie op de hoogte kan houden!

Adiós
Jerica