2 days left - Reisverslag uit Brakel, Nederland van Jerica Roza - WaarBenJij.nu 2 days left - Reisverslag uit Brakel, Nederland van Jerica Roza - WaarBenJij.nu

2 days left

Door: jerica

Blijf op de hoogte en volg Jerica

16 Januari 2012 | Nederland, Brakel

Hola,

Ja het is bijna zover over 2 nachtjes slapen vlieg ik naar Calella, om daar te gaan winkelen, zonnen, zwemmen, genieten en ow ja we moeten ook nog werken. (A)

Woensdag landen we op Barcelona en van daaruit gaan we naar Calella. We zijn tot 22 januari nog vrij en dan gaan we hard aan het werk! Ik had niet verwacht dat het zo moeilijk zou zijn om mijn koffer in te pakken, ik blijf het maar uitstellen en ja van uitstel komt afstel, ik ben dus bang dat ik morgennacht nog flink aan het stressen ben om mijn koffer ingepakt te krijgen!

Maar ik geloof erin dat het allemaal goed gaat komen! Ik heb er enorm veel zin in. Ik hoop dat ik in Calella aan fatsoenlijk internet kan komen zodat ik jullie op de hoogte kan houden!

Adiós
Jerica

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Brakel

Calella

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2012

Nog een paar weekjes

13 April 2012

jaaa internet

22 Maart 2012

eindelijk

02 Maart 2012

We love Spain

15 Februari 2012

hehe eindelijk
Jerica

Actief sinds 02 Jan. 2012
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 9760

Voorgaande reizen:

18 Januari 2012 - 07 Juni 2012

Calella

Landen bezocht: