Nog een paar weekjes - Reisverslag uit Calella, Spanje van Jerica Roza - WaarBenJij.nu Nog een paar weekjes - Reisverslag uit Calella, Spanje van Jerica Roza - WaarBenJij.nu

Nog een paar weekjes

Door: jerica

Blijf op de hoogte en volg Jerica

08 Mei 2012 | Spanje, Calella

Hallo allemaal,

Hier weer een keertje een berichtje.:)
Er is al weer veel gebeurt na de laatste keer.....

Inmiddels hebben we de tickets naar huis geboekt, 7 juni om 09.05 staan we weer met beide benen in ons koude kikkerlandje. Dat betekent dus dat we over 4 weken alweer naar huis komen. De tijd gaat echt zo snel dat komt vast omdat we het hier zo leuk hebbenn. Dit geeft wel een dubbel gevoel. Het besef komt steeds meer dat we bijna naar huis gaan, super leuk natuurlijk om iedereen in Nederland weer te zien en weer een normaal ritme en weekenden te hebben, maar aan de andere kant gaat het wel heel moeilijk worden om hier van iedereen afscheid te nemen. Maar als je het dan tegen elkaar gaat afwegen ga ik toch veel liever naar huis dan ik hier blijf.

Het weer is hier nog niet eccht bijzonder de ene dag is het 21 graden met zon en de andere dag (zoals vvandaag) is het bewolkt. Als ik terug kom zou ik dus niet zo bruin zijn:( wel jammer want was toch een beetje mijn doel om super bruin terug te komen.

We hebben deze week ook alweer ruzie gehad met onze geweldige huisgenoten, ik denk niet dat ik ooit wat van hun ga begrijpen en ze zouden dan ook nooit mijn vriendinnen worden. Ze zijn zo kinderachtig en nemen nooit de verantwoordelijkheid voor de fouten die zij hebben gemaakt, maaar ja hun gaan 2 juni weg dus dan hebben we nog mooi 5 dagen rust :D

Inmiddels is die Spaanse jongen het huis uit omdat hij plaats moest maken voor 2 nieuwe polen (gezellig! -_-) maar die zijn nog steeds niet aangekomen. Maar we zien wel weer hoe dat gaat lopen. Wij vermaken ons sowieso wel.

Over 3 weekjes is mijn alleliefste schat in Lloret en dan ga ik hem natuurlijk op zoeken. Als hij weer naar huis gaat ben ik hier nog 5 dagen en dan ga ik ook naar huis.
Voordat we naar huis gaan gaan we sowieso nog naar Barcelona want daar is een tentoonsteling van spullen van de Titanic, super bijzonder natuurlijk.

Verder weet ik niets meer, voordat ik naar huiss ga probeer ik nog wel ff een verslag te plaatsen.


Dikke kus en hasta luego!

  • 13 Mei 2012 - 20:02

    Tante Truus:

    Lieve Jerica
    dit is een verrassing een mailtje van mij het gaat nog niet vah zelf maar ik doe m'n best.
    ik verlang wel naar je ik ben trots op je dat je het zo goed doet. veel liefs tante truus

  • 14 Mei 2012 - 10:21

    Jerica Roza:

    Lieve tante Truus,

    Wat leuk om van u een berichtje te ontvangen. Het gaat dus als goed met de cursus. ik kijk er ook heel erg naar uit om weer thuis te zijn maar is nog ruim 3 weken dus gaat heel snel. Dankuwel vind het leuk om te horen dat u zo trots bent.

    Dikee kus

  • 16 Mei 2012 - 05:23

    Henrieke:

    Hey Lieve Zusssssssssssss!!!

    Nog 23 nachtjes slapen en dan ben je weer back in town. Joehoeeeeeee!!
    Gaan we lekker naar de Fals in Den Bosch en bubbelen in ons nieuwe bad hihi....

    Geniet er nog van, want voor je het weet is het voorbij.

    Ik ben trots op je dat je het zolang heb volgehouden!!!!

    xxxx

  • 20 Mei 2012 - 11:42

    Jerica Roza:

    Heey Henk,

    Ja gaat snel he nu ist nog 18 daaagjes,
    ja en ik wil ook nog naar de primark :D
    en ik kom zeker in je bad hoor :p

    zie je snel xxxxx

  • 20 Mei 2012 - 11:42

    Jerica Roza:

    Heey Henk,

    Ja gaat snel he nu ist nog 18 daaagjes,
    ja en ik wil ook nog naar de primark :D
    en ik kom zeker in je bad hoor :p

    zie je snel xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Calella

Calella

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2012

Nog een paar weekjes

13 April 2012

jaaa internet

22 Maart 2012

eindelijk

02 Maart 2012

We love Spain

15 Februari 2012

hehe eindelijk
Jerica

Actief sinds 02 Jan. 2012
Verslag gelezen: 1691
Totaal aantal bezoekers 9707

Voorgaande reizen:

18 Januari 2012 - 07 Juni 2012

Calella

Landen bezocht: