We love Spain - Reisverslag uit Calella, Spanje van Jerica Roza - WaarBenJij.nu We love Spain - Reisverslag uit Calella, Spanje van Jerica Roza - WaarBenJij.nu

We love Spain

Door: jerica

Blijf op de hoogte en volg Jerica

02 Maart 2012 | Spanje, Calella

Buenas,

Zo weer even een snelle update want er is afgelopen week wel veel gebeurt. Sinds zaterdag hebben we 3 nieuwe huisgenoten. Poolse meisjes. Ze kwamen aan op Jorinde's verjaardag, we hadden leuk een papier gemaakt met Welcome "home" toen ik thuis kwam hebben ze zich alleen maar voorgesteld en zijn ze naar hun kamer gerend zonder iets te zeggen. Als ze weg gaan zeggen ze niets als ze thuis komen zeggen ze niets. Maar ze vonden wel hun kamer niet goed en dat konden ze wel zeggen dus nu is Kelly verhuisd naar een andere kamer en zitten ze met zn 3en in kelly's kamer. Ze zijn hier pas 3 dagen maar ze hebben voor ons de grens al bereikt. ze lopen alleen maar te zeuren dat ze geen internet hebben lauw water blabla wij hebbne oz iets van hou je mond wij hebben 2 weken zonder verwarming en warm water geleefd. Dus er is niet echt een fijne klik met die meisjes. Heel jammer. Maar ja we zitten hier voor ons zelf dus we gaan ons er niet druk om maken.
We hebben nu wel een Engelse/Nederlandse pub ontdekt waar we lekker nederlandsse tv kunnen kijken, internetten, bitterballen eten en met andere Nederlanders kunnen praten. We leren nu ook mensen kennn die niet over 1 week weer naar huis gaan. Voor de rest is de stage wel heel leuk en prima. We hoeven nog mara 3maanden gaat echt heel snel en over 1 maand is mijn familie hier al !:D
Ik ben vandaag vrij dus ik ga nu stoppen want moet de was nog doen :p hahhahahhaha

Hasta luego!

• 11 Maart 2012 - 18:37

Jeannette En Fam:

Hoi jerika, hoe is het bij jou in spanje? zo te lezen had je geen leuke kamergenootjes! laat je niet op de kop zitten hoor, laat maar goed horen dat je een echte hollandse meid bent die niet het kaas van haar brood laat eten.De tijd gaat wel heel snel zeg, leuk dat je familie algauw een keer komt.Niet te veel naar die spanjaarde kijken hoor.Veel plezier nog,Groetjes van ons allemaal.

• 11 Maart 2012 - 18:46

Jerica:

Hallo buuf en fam:D, ja op die huisgenootjes na is het wel hartstikke leuk hoor, nee we laten zeker niet over ons heen lopen. En hoe is het met jullie allemaal? Ja fijn he dat het zo snel gaat over 3 weekjes zijn ze er al. Hahaha nee zou niet durven hoor kijken naar Spaanse mannen.