hehe eindelijk - Reisverslag uit Calella, Spanje van Jerica Roza - WaarBenJij.nu hehe eindelijk - Reisverslag uit Calella, Spanje van Jerica Roza - WaarBenJij.nu

hehe eindelijk

Door: jerica

Blijf op de hoogte en volg Jerica

15 Februari 2012 | Spanje, Calella

Hola,

Hehe eindelijk weer een verhaaltje :p Sorry dat het zo lang geduurt heeft maar ik had niet zoveel zin:p
Het is hier ook heel koud geweest niet zo koud als in Nederland maar wel echt vriezen en zo en zelfs 1 dag sneeuw. Maar vandaag was het weer lekker 16 graden jammer genoeg moest ik wel werken.

Sinds eergister zitten we in ons huis, het is echt heel groot en kaal dus we gaan het nog opleuken, het huis vertoont alleen nog wat mankementen maar elke dag wordt er wel iets gemaakt. De verwarming was kapot gevolg wad dat we de eerste nacht niet konden slapen en de volgende dag niet konden lopen van de spierpijn, ik heb ook heel de nacht wakker gelegen van alle geluiden en zo ben nog nooit zo bang geweest! Dus ik ben gister maar verhuisd naar een andere slaapkamer die kleiner is en niet aan het balkon grenst. Gister is de verwarming gemaakt dus afgelopen nacht hebben we wel geslapen alleen nu is de verwarming weer uit zo raar het huis is ook zo groot heeft echt wel 3 dagen nodig om op te warmen, dus wij weer gebeld morgen komen ze hem weer maken en de instellingen zo zetten dat ie heel de dag aan blijft. Maar we gaan weer verder, het keukenlicht was kapot maar is inmidddels gemaakt, het licht in het traphuis is kapot kon niet gemaakt worden dus we hopen over een paar dagen daar licht te hebben en dan het leukste van allemaal we hebben geen warm water we hopen morgen wel. Maar ja nu hebben we al 3 dagen niet gedoucht dus volgens mij jagen we de gasten weg :p

Er komen steeds wat meer Nederlanders morgen komen er best veel iets van 20 of zo echt leuk! Omdat er gister Nederlandse mensen aankwamen heb ik mijn eerste echte check in mogen doen dus ik hoop dat ik morgen ook weer lekker kan inchecken :D Het klinkt misschien raar maar als ik aan het werk ben praat ik heel de dag Engels en ik eer Spaans maar om dan tussendoor Nederlands te praten is zo moeilijk sommige woorden kon ik gewoon niet meer vinden zo stom...
Het werk is nog steeds heel leuk en de collega's ook, ze vinden dat ik het allemaal heel goed doe en snel leer terwijl ik het juist te simpel vindt:p Maar ja ik krijg nu telkens wel wat meer verantwoordelijkheden.

Nou ik heb meteen al mijn dagen dat ik niets heb geplaatst ingehaald!

Adios
Jerica

  • 15 Februari 2012 - 20:49

    Jenny:

    je bent ook niet gauw tevreden en je bent ook niets gewent ,kan niet eens tegen de kou.je wordt al een echte Spanjaard

  • 18 Februari 2012 - 18:14

    Jerica:

    Daaaaag moet jij eens in zo'n huis zitten dan ga je gillend naar huis :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Calella

Calella

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2012

Nog een paar weekjes

13 April 2012

jaaa internet

22 Maart 2012

eindelijk

02 Maart 2012

We love Spain

15 Februari 2012

hehe eindelijk
Jerica

Actief sinds 02 Jan. 2012
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 9706

Voorgaande reizen:

18 Januari 2012 - 07 Juni 2012

Calella

Landen bezocht: